.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار كوتاه حوادث از گلستان

گلستان ركورددار كاهش تلفات ناشي از تصادفات، 17 مجروح فداي بي‌احتياطي راننده پيكان وانت و ... از اهم اخبار كوتاه حوادث از گلستان است.

به گزارش معاونت اجتماعي و ارشاد انتظامي استان گلستان، فرمانده انتظامي استان گلستان گفت: تلفات ناشي از تصادفات نورز امسال 40 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل در سطح شهر و جاده‌هاي گلستان كاهش داشته است.
حميد عطايي از كاهش 40 درصدي تلفات انساني ناشي از تصادفات در سطح شهر و جاده‌هاي گلستان خبر داد.
وي آمار تصادفات به وقوع پيوسته در سطح شهر و جاده‌هاي استان را 510 فقره عنوان كرد و گفت: عدم رعايت فاصله طولي، عدم رعايت حق تقدم و سرعت غيرمجاز از عوامل اصلي بروز تصادفات طي اين مدت بوده است.
فرمانده انتظامي استان گلستان تصريح كرد: بر اثر وقوع اين تصادفات 19 نفر از هموطنان كشته و 360 نفر نيز مجروح شدند كه از مجموع افراد فوت شده 14 نفر در سطح جاده‌ها و پنج نفر در سطح شهرها بوده‌اند.
به گفته عطايي ميزان تلفات انساني ناشي از تصادفات در سطح شهرها 38 درصد و در سطح جاده‌ها 41 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل كاهش داشته است.
فرمانده انتظامي استان گلستان در ادامه با اشاره به اينكه ميزان كشوري كاهش تلفات 10 درصد بوده است، افزود: كاهش تلفات انساني ناشي از تصادفات نوروز امسال در استان گلستان در نوع خود يك ركورد محسوب مي‌شود كه ناشي از تلاش و كوشش كاركنان انتظامي استان و برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته در اين خصوص و تلاش و همكاري رانندگان با پليس بوده است.

* راننده پيكان وانت در گلستان 17 نفر را فداي بي‌احتياطي خود كرد
بر اثر برخورد يك دستگاه پيكان وانت با ميني‌بوس در بندرگز استان گلستان 17 نفر مجروح شدند.
اين حادثه ساعت 13 و 50 دقيقه بعد از ظهر روز گذشته در جاده اصلي كردكوي به گرگان روبه‌روي روستاي ابراهيم‌آباد بندرگز به وقوع پيوست.
در اين حادثه خودروي ميني‌بوس پس از برخورد يك دستگاه پيكان وانت با آن از مسير حركت خارج و پس از كشيده شدن به شانه خاكي جاده واژگون شد.
بر اثر اين حادثه راننده و 16 مسافر مجروح شدند كه سه سرنشين در بيمارستان بستري و مابقي افراد به صورت سرپايي درمان شدند.
عدم رعايت فاصله طولي از سوي راننده پيكان وانت علت اصلي اين حادثه گزارش شده است.

* دستگيري سارقي كه خود را مأمور آب جا مي‌زد
فرمانده انتظامي آزادشهر گفت: با هوشياري مأموران انتظامي آزادشهر استان گلستان سارقي كه تحت عنوان مأمور اداره آب پس از ورود به منازل اقدام به زورگيري از شهروندان مي‌كرد، دستگير شد.
نصرالله حسيني افزود: در پي كسب خبري مبني بر دو مورد سرقت از شهروندان تحت عنوان مأمور اداره برق اكيپي از مأموران انتظامي اين شهر تلاش براي شناسايي و دستگيري سارق را آغاز كردند.
وي ادامه داد: مالباختگان در مراجعه به مأموران عنوان كردند؛ جواني حدودا 27 ساله با مراجعه به در منزل آنها عنوان كرد كه مأمور اداره آب بوده و قصد نوشتن كنتور آب آنها را دارد.
مالباخته‌ها ادامه دادند: سارق كه جواني قوي جسته بود، پس از باز كردن د ر آنها را مورد ضرب و شتم قرار داده و اقدام به سرقت مقاديري وجه نقد از آنها كرده است.
حسيني افزود: با توجه به اطلاعات به دست آمده از مالباخته‌ها و شگردهاي خاص پليسي مأموران موفق شدند متهم را كه روح‌الله نام داشت در كمتر از چند ساعت شناسايي و دستگير كنند.
فرمانده انتظامي آزادشهر گفت: طي تحقيقات فني به عمل آمده متهم كه فردي سابقه‌دار است، به جرم خود اعتراف كرد و عنوان داشت: چند مورد ديگر سرقت منزل را با عنوان مامور قلابي سازمان آب به همين شيوه انجام داده كه تحقيقات از وي همچنان ادامه دارد


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.